lördag

är hemma hos mamsen och pappsen i vimmerby nu. Nicke kommer hem från österrike ikväll någongång. ska bli mys att han kommer, men han är nog rätt slut. När jag pratade med honom på telefon nyss så hade de inte sovit något på hela natten i bussen hem. Har suttit på balkongen och njutit av vårsolen förut, är tio grader här i småland, sjuukt skönt med tanke på att jag lämnade ett sthlm med moln och fyra plus igår. Känns verkligen som vår här, vindarna är varma och goa och solen värmer. Ska åka ner till pappas jobb och leta reda på mina lådor med vår skor och jackor sen, gött.

igår tog vi det super lungt hela kvällen, middag med bara familjen först. Kändes ganska tomt när varken nicke eller offe var med som de brukar men också skönt att det bara var vi. Sen på kvällen kollade vi lets dance och ellen och mickan kom förbi. Blev en del asgarv till singing bee med, haha ni skulle ha sett en kille som var med igår astjock och med värsta fula åttio tals skjortan vi höll på att garva ihjäl oss. Så kunde han såklart alla schlager låtar som kom upp.
Avslutade kvällen med att mamma jag och pappa kollae på patrik 1,5, jus love it. Så himla mysig film.

nu känner jag visst våffel lukt här, mamma gräddar såklart :) ska sätta mig och läsa lite på balkongen igen innan hon är klar med våfflorna.
soo long från ett vårigt småland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0