torsdag

Damnit, då var det över. Åkte ut efter andra gallringen. Hade försökt och ställt in mig på och åka ut men blev ändå väldigt besviken. Men det är väl svårt att undvika, man hoppas ju alltid lite grann innerst inne. Det är ju ändå min största dröm här i livet. Det sjukaste är att jag tyckt det gått bra hela tiden. Baletten gick bra igår (helt sjukt), modrna gick sådr jazzen satte jag ändå idag vilket många inte gjorde och likadant med streeten. Men sen vet man ju aldrig om det man gör räcker. Men jag känner mig ändå väldigt nöjd faktiskt. Jag har inte gått från ngn klass och ångrat att jag inte gjort bättre och det är ju skönt. Nu vet jag att jag åkte ut pga tekniken som inte är perfekt än för att komma in på en yrkeslinje.
Men nästa år, då jävlar! hehe hoppas bara det räckte med att man gick vidare till andra steget i år för att komma in nästa år. Men det får vi se. Det blir klasser på ackis och sway nästa årså får vi se. Jag ger inte upp än iaf!

Kommentarer
Postat av: Tessy

Bra jobbat J! Var stolt. :) Säger detsamma, vi ger inte upp, inte än.

2009-06-26 @ 22:22:13
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Hej Johanna,jätteroligt att du gick vidare, vilken prestation!

Tråkigt att du inte nådde hela vägen, men skönt att höra du inte ger upp!

Hoppas allt ordnar sig med dans o boende!

Ha en riktigt skön sommar!



Kram Annso

2009-06-28 @ 11:37:30
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0