måndag

Nu får ni ursäkta blogg torkan, men som ni kanske förstår pga väder och ledighet spenderar man inte speciellt mycket tid framför datorn eller inomhus överhuvud taget.
Helgen var iaf super najs. Nickes föräldrar var här och vi tog en turistdag i sthlm i lördags. Blev hagaparken, vaxholm, rindö och till sist drottningholm. Söndag blev fet solardag vid farsta strand med Ollie, peder, david, mackan och så nicke förstårs. Blev också årets första utomhus dopp i 23 gradigt vatten, inte fel det. När vi grillat klart our bodies på kvällen åkte vi och handlade lite mat och festade till det hos david i hornstull. 

Idag drog jag, malin och becci och stekte vid eriksdalsbadet på söder. Riktigt najs, första poolbadet i år och det var fint och man bortser från alla j*vla ungar som ska hoppa och skvätta vatten på en vart man än är. Skönt att vara ledig när det är sånt här fint väder. Men bara för att vara klar för alla som läser så tjänar jag inte en krona på dessa dagar så det blir att vara fattigman i höst. Ska ju börja söka jobb snart och det kändes inte så värt att plus detta söka ett sommarjobb för fyra veckor när familjerna som jag är barnflicka hos har semester. Och såklart så hade jag ju gett vad som helst för att vara ngnannanstans denna vecka (balettackademien tredje steget) Så denna vecka blev liksom som en bonus eftersom jag inte visste om jag skulle gå vidare eller inte och var då tvungen att ta ledigt. Så nu har vi rett ut det hehe. Och såklart blir det inte direkt som riktig semester när man går runt och tänker på att börja söka jobb och ifall pengar räcker till m.m. Men just idag var det jäääkligt skönt att vara ledig.
Tyvärr är jag ju just nu tusans tråkig och inte tar några bilder och det kommer nog fortsätta vara lite bloggtorka hos mig några veckor framöver när man försöker göra annat najs. Nu til helgen så tänkte faktiskt jag och nicke försöka få tag på en rest resa. Finns resor för drygt 1500 spänn så vi tänkte ligga lite lågt till ons/tor och beställa en resa dagen innan vi tänkt åka för att få den så billig som möjligt. Ska bli fett gött.

Till sist en bild på mina stackars knän efter audition i torsdags.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0