tisdag

Ingen sol idag heller, jag blir galen. När man väl är ledig och bara går och drar så vill man ju kunna SOLA och ligga på stranden och lata. Men icke idag heller. Idag har jag faktiskt varit duktig och gått upp ganska tidigt imorse och ställt mig och bakat. Hehe, kände mig som en riktig hemmafru! Nä men Emma skulle komma på fika och då kände jag att jag måste ju bara baka någonting eftersom hon alltid bakar och fixar så fin när jag kommer. Så det blev blåbärsmuffins och en massa snack och skvaller på balkongen. Annars har jag spenderat dagen med soundtracket till underbaraste serien upp till kamp som förövrigt sänds i repris på måndagkvällar här nu i svt, och ni som missade första delen igår MÅSTE se de tre sista delarna här nu på måndagarna framöver för de är såååååå sjukt bra! (Och Sverrir är ju så sjukt snygg). Förövrigt är bilden på min bakgrund på bloggen från första avsnittet av upp till kamp :)
Blev också några avsnitt av hem till midgård igår kväll som Offe hade med sig från hultsfred, alltså jag dör så jävla kul det är. Det var ju min och Martins höjdpunkt varje tisdag morgon under högstadiet och diskutera och härma det som hänt i gårdagens hem till midgård. Alltså Runar är ju bäst jag bara dör på honom. 


                   
                                                    Finaste soundtracket till upp till kamp!
      
                                                                 Skönaste låten som är med i serien!




               Och så världens dåligaste humor jag vet men ååååh så roligt klipp från hem till midgård              
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0