söndag

Sonisphere. Jag säger bara Primal scream. Det var utan tvekan bäst! Stod längst fram och dansade som en dåre.
Hives, för ovanlighetens skull väldigt bra live. Jag brukar inte gilla Pelles katiga attityd men igår var de faktiskt riktigt ödmjuka och hade bra drag på spelningen.
Metallica, lite dryga två timmar för mig som inte är ett metallica fan och fick vänta till de två sista låtarna som jag kan (nothing else matters och enter sandman) under en två timmar lång spelning. Lite ont i ryggen kan jag meddela att jag hade den sista timmen.
resten av banden, nja metal är ju inte min grej hehe
vädret, kunde ha varit perfa utan de två pissiga ösregnen som kom under eftermiddagen.
sammanfattning, en mycket bra kväll/eftermiddag med härliga vänner ganska okej musik och äntligen fick jag höra någon skika "mår ni bra hultsfred?" från scen.
bilder och klipp kommer,,

Efter en otroligt lång dag som kan tillägas att vi gick upp vid två så drog vi iaf iväg våra arslen för att se Harry P. Och såklart känslig som jag är måste jag börja tjuta i slutet, fastän jag mycket väl vet vad som händer. Men det är ju såå sorligt. Ska inte förstöra ngt för er som inte sett den än, men det är ett starkt slut som gör att man bara vill se meeeer, fastän jag vet vad som händer i sista med hehe. Men puss på Harry iaf det gjorde min annars så trista, regniga och sega söndag lite bättre.
Imorrn ska jag iaf träffa becci på dagen och så kommer Ida på kvällen :) yeeej hoppas vädret bättrar till sig lite med bara så kommer det bli en kanon vecka!

Kommentarer
Postat av: Tessy

ja kommer nog åka ett tag till LA. Ja känner mig fortfarande lite dämpad sen audition. Försöker vara positiv dock. Ska dansa så mycket ja kan i år, så får vi se. Det får helt enkelt bära eller brista. vi kanske kan ta nån klass tillsammans på ackis i höst? :)

2009-07-20 @ 23:16:50
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: Celina

Tack för ditt svar! Känns skönt att man inte är ensam om att tänka så... =) Tror helt enkelt att alla som håller på med dans funderar på olika sätt, men av någon anledning är det "vi" som är de "konstiga". Jag känner iaf att jag måste ta lite pauser då och då för att inte få krupp på allt. Det är ju som att man skulle äta pizza varje dag året runt, visst är det gott men inte om man får det hela tiden.. ;)

2009-07-21 @ 23:21:43
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0