onsdag

Det sjukaste hände mig igår, jag VANN biljetter till SONISPHERE!
och det sjukaste är hur jag vann biljetterna. Jag har verkligen gått runt och nojat för att typ alla jag känner ska dit på lör och jag tycker det är lite dyrt att punga ut 1000 spänn för att se metallica. Så jag har typ försökt hitta folk som kanske kan sälja en billigt eller så. Men så igår satt jag och hade lite dötid vid datorn så googlade jag på "vinn sonpsihere biljetter" och kom upp på ngn sida på mtv där man fick svara på en fråga och fylla i en enkät ifall man ville tävla om biljetter. Tror ni inte att Mtv ringer en och en halv timme senare och säger att jag vunnit biljetterna! HELT SJUKT! Och det roligaste var att när han ringde stog vi och pratade om hur jag skulle kunna få tag på en biljett lite billigt, så ringer han. Jag var sjukt nära att lägga på luren med eftersom jag trodde det var en telefonförsäljare som ringde så när han säger att han ringer från mtv så bara stelnade jag till och blev super glad.
Så nu ska jag på SONISPHERE! yeeej. Inte för att Metallica är mitt favvo band men det ska bli kul och se Hives och International noice med flera. Och såklart kul att det kommer typ 40.000 pers.
Så nu är mitt stackars Hultsfredshjärta lite lättat eftersom jag kommer få stå framför Hawaii scenen i år med <3

Kommentarer
Postat av: emma

åhå men gud vad kul :D:D:D grattis! snacka om flyt ;)

2009-07-16 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0