torsdag

Sitter hemma och fick en ledig dag :) yeej. Axel var sjuk men jag ska jobba imorrn istället och det spelar egentligen ingen roll för mig, missar mötet på hemfrid nu men det löser sig nog. Sitter och kollar på en massa videos på youtube nu på backyard babies. Jag har blivit helt besatt sen jag började läsa deras biografi. Jag lyssnar på dem typ hela tiden och kollar på youtube klipp och bilder, nicke kan ju vara den snyggaste i världen!
Ska kanske vara lite duktig och städa och laga lite matlådor idag när jag är ledig.
 najs att det är helg igen, har varit så trött denna vecka. blir nog lite mys hos oline i helgen. vi skulle fixa med pizzafest sa vi. Oline fixar degen så tar vi med det vi vill ha på. annars blir det nog bara lungt. 

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0