tisdag

Vilken jäääävla rysare i handbollen förut, shit skrek som en galning, så Ida om jag inte fått in ngn som klagat på att jag är högljudd så lär jag definitivt få det nu. Men vi vann iaf med ett mål, allt avgjordes på sista sekunden som vanligt, awhh jag hatar det man sitter ju som på nålar.
Annars händer det inte så mkt, jobb och plugg. Väldigt trött idag och baletten gick väl inte sådär super. Imorrn blir det nya tag, men Längtar redan till helgen, januari är verkligen en trist månad bara plugg, jobb hem sova typ. Längtar såå otroligt till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Heeeej Johanna, jag har ju inte upptäckt din blogg förrän nu....kul! Har ju sett adressen på fb men trodde det var typ nån musiker...ja, du vet, vi gamlingar, ha ha ha...

Kram Ann-Sofie, fick vidare din utmaning från Marie :)

2009-01-29 @ 14:09:11
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0