söndag

Ja men så var det plötsligt snart dags för en ny vecka. Shit vad helgen bara spriner iväg. Nicke kom upp i torsdagkväll och det var najs med lite sällskap till Jonas Gardells fantastiska mini serie "de halvt dolda".

I fredags åkte han iväg på ytterligare en trff på söderkyl och det gick alldeles fantastiskt bra efetrsom han fick jobbet :) så den 16 februari börjar han och flyttar upp till mig :) yeeej. ska bli najs med lite sällskap. Blev lugnt hela fredag kvällen, lite mat lite lets dance och lite chips och mys.

I lördags drog vi oss in till stan för först en liten shopping runda. Blev tyvärr inte den snygga biker skinnjackan på H&M som jag spanat in och som jag tänkte spendera mina jul och födelsedags pengar på. Men väl ett linne och lite hårband fick det bli. Jackan fanns visst bara kvar i 42 i hela sthlm. Får väl kolla runt lite i resten av stan sen nästa helg. Sen drog vi till kungsan och åkte lite skridskor på rinken där. Fick trängas bland alla barn som trillar framför en överallt på isen. Men mysigt var det även om jag snarare var bambi på hal is än isprinsessa. Men minusgrader och strålande sol gjorde det också lite bättre. På kvällen gjorde vi tacos och Oline och Peder kom över på lite vin och snack. Kollade lite björn gustavsson, körslaget och p3guld. Bestämde även att vi ska dra på veronica maggio den 23 mars, tror hon spelar på circus :)

Idag har vi bara degat i soffan hela dagen, läst, kollat tv, käkat pizza och nu senast kollat på hanbolls vm. Gööött att sverige vann, nu är vi på g! Och jag är ju värsta handbollsfanet så det här ska bli så kul och följa.
men nu är det dags för en ny vecka. Ida älskling kommer till mig på torsdag kväll och det ska bli sååå underbart! Vi har inte setts sen maj och innan det dec 07!! heelt sinnesjukt. Och snart ska hon dra ut på resa i 4 mån igen så det lär väl inte bli förrän i sommar vi kan ses sen. Men det ska iaf bli sjukt mysigt.


                                                  

                                                

                                  
                                                   Full fart! Kanonkul, fyra toasts!

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad kul att han flyttar upp :)

2009-01-19 @ 00:20:25
Postat av: Marie

Bara att gratulera, tänk Johanna att bli sambos. Men vad roligt att Ida kommer, ge henne kramar fråm mig också.



Mamsen!

2009-01-19 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0