onsdag

Kan sitta med världens tråkigaste middag fraför mig just nu. En torskfilè och en burk majs hehe. anledningen av denna härliga middag kan förklaras av att mitt jobb blev inställt idag pga sjuka barn och jag brukar alltid äta middag hos familjen. Eftersom jag har så himla litet kylskåp och frys kan jag bara handla lite grann i taget och såklart inte planerat att äta middag hemma idag, orkade inte springa till affären och detta var det enda jag kunde hitta haha. Får väl vara glad att jag fick en ledig eftermiddag iaf, skulle ha åkt in till kontoret och jobbat istället men Oline knasboll kan ju aldrig ringa tillbaka om jag ska komma eller inte.
snart börjar handbollen, vi lär ju vinna matchen mot kuwait med är ändå kul och se.

synd bara att en viss kusin har gått och blivit tillsammans med världens störigaste brud. Morr..

Kommentarer
Postat av: emma

haha ja torsk o majs lät kanske inte som en gourmé middag ;)



japp nu är tilde hemma, brun som en pepparkaka (jag? brun? neej jag är inte alls brun!!!) hehe.

2009-01-21 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0