fredag

då var man hemma igen, känns som nyss och det var det ju med hehe. Men på söndag fyller jag 21 (herregud vad gammal jag är!) så imorrn kommer mormor och kusiner hit för lite tårta. Nicke och jag tänkte ta en sväng på isen med imorgon, får se hur det går, jag har nog inte åkt skridskor på två år. Men jag har ju tagit med en av mina barn jag passar till skridskoskola varje torsdag så jag får hoppas jag snppat upp ngt av kötbulle och spaghetti och alla de övningar de håller på med :)
ikväll blir det nog lungt mat hos nickes föräldrar ikväll och blir det väl let´s dance. Måste ju kolla in hur magnus samuelsson och blondinbella dansar, känns inte som att ngn av dem kommer vara så bra. Jag hoppas på sköna kitty jutbring hon kan nog bringa lite skoj till denna säsongens annars ganska trista och okända stjärnor som ska lära sig dansa.  Tänkte färga över min härliga utväxt med, kan behövas tror jag!
och tänka sig att jag har vart så duktig idag att jag har bakat. Jag kan ärligt säga att jag suger på att baka, jag är så sjukt klumpig och spiller allt överallt hela tiden. Men dte blev bra till sist iaf. Får se om de andra gillar de imorrn, hope so!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-01-11 @ 12:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0