söndag

Idag har jag äntligen kommit iväg till ackis och gjort lite dans. var välbehövligt eftersom jag ska börja lära ut imorgon förmiddag. Vi har som sagt lov denna vecka och då får man passa på med sådant som vi inte får tid tlll annars.
 men det bästa hände när jag var på väg från ackis till t-banan. precis ovanför rådmansgatans t-bana finns ett fik som är gansga högt upp och av en slump slängde jag en blick upp och där sitter NICKE BORG i backyard babies. och ni som följt min blogg ett tag vet hur galen jag är snyggingarna i backyard så jag höll typ på och dö. Och det var ett sånt där tillfälle när man insåg vem det var precis när man gått förbi, awhh vågade ju inte backa och gå tillbaka heller och ställa mig där och glo. Det roligaste var att han kollade på mig med när jag gick förbi haha, kanske var för att jag reagerade så konstigt när jag tittade haha. han satt iaf med sin fru där, men glad blev jag satt och nynnade backyard låtar hela vägen hem sen.

                                      
                                                                 snyggingen

Uppdatering av helgen som sådan. I fredags tog vi en välbehövlig tjejkväll hemma hos becci. Det var jag, maja, becci och oline som tog igen lite skitsnack somvi inte hunnit med på ett tag. Massa mys med godis sånt med, det gillar vi :)

                                       

Igår var vi en sväng på stan mötte upp Oline och Peder och tog långfika. På kvällen åkte hem till dem i bagarmossen och käkade tacos, spelade spel och hade allmänt mysigt. Nu ska vi snart laga söndagsmiddag, pommes, lövbiff och beasås :) gött! och ikväll blir det mia och klara och beck.
soo long,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0