söndag

Jaha ytterligare en helg, det börjar bli tradition nu att jag skriver så här, men helgerna går ju så fruktansvärt fort!
Fredagkväll blev liugn sen iaf, både vi och peder och oline var trötta så det blev lets dance och lite film.
Igår hade vi tänkt åka in till stan och simma men så kom vi iväg så sent och badhuset stängde redan halv sex så det kändes rätt meningslöst. Vi stannade hemma en stund och åkte in till stan till halv sex iaf och kollade på en isshow "contemporary on ice" i kungsan som moderna dansteatern hade fixat. Massa folk var det iaf och man fick trängas om man ville se ngt. Men ganska bra ändå, lite segt i början men sen kom det igång. Men med tio minus grader höll vi på att frysa ihjäl så vi fick gå innan det var klart. Sprang på Kajsa lundahl mitt i vimmlet, helt sjukt att springa på vimmerby bor sådär bland hundratals människor trettio mil ifrån vimmet. Men kul var det, hon var där med klassen och kollade på isshowen och dansföreställningar så det blev lite snack med henne.
på kvällen åkte vi hem, lagade supergod mat kollade melodifestivalen åt glass och avslutade kvällen med underbara filmen "eternal sunshine of the spotless mind" om ni inte sett den SE DEN!! med underbara jim carrey (i en seriös roll!) och kate winslet. Sett den säkert fem gånger men det var nog fyra år sen sist så det var mys.
idag har vi tagit lång välbehövlig sovmorgon och en sväng på stan. käkade gott kinesiskt i kungshallen. Handlade min välbehövda almenacka (haha jag vet jag är sent ute) och lite smink grejer.
nu är jag iaf redo fö sista veckan innan sportlov så jag ska ge järnet så jag är helt slut på fredag :) hehe. Har ju äntligen bokat biljetter till bounce caution nu den 28 mars med gulle tjejerna :) ska bli sååååååå kul så nu har jag ngt fett skoj att se fram emot!!


              
                                                                favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0