söndag

fyyyyy fan vad jag är bakfull!
Men det var det värt, för tusan vad kul jag hade igår. Det var väldigt länge sen jag hade så roligt. Roligaste gänget och såklart bästa klubben ace som vanligt med världsbäst musik. I love! så blev jag så sjukt full med, blev bjuden på två drinkar och två öl så det var väl kanske inte så konstigt att jag är bakis idag, speciellt inte när lowe tvingar på mig en öl klocka tio i tre haha. Trodde jag skulle spy på bussen hem så sjukt var det.
hade nästan glömt bort hur det var att vara bakis, jag har ju aldrig tid eller pengar att festa längre, sist jag drack var nyår och då var jag så förkyld så jag tror jag tog fyra cider liksom. Men igår kände jag att jag var värd att festa till det lite, så mycket som jag jobbade och slet i december kan jag allt unna mig lite gött som Tabita skulle sagt! Så bor man ju i bästa staden där det finns lite utbud av klubbar att välja mellan, fast vi går nästan bara till ace iaf! hehe
alltså Mia och Klara ikväll! förra programmet alltså sååå bra! "neeei nu vill jennifer ner, neeeiii" Bäst!
Nä nu ska jag slänga mig i soffan och spendra några timmar framför bästaste one tree hill säsong 4, och hoppas att min galna bakfylla ska gå över så jag kan pallra mig bort till centrum och köpa mig en fet pizza!
bilder kommer senare när huvudverken har lagt sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0