onsdag

Idag är det onsdag vilket betyder att jag bara har två dagar kvar på mitt lov. buhu. känner att jag inte hinner med allt jag tänkt göra. Idag har becci och jag varit en sväng på stan, sen åkte vi hem till mig och lagade lite lunch. Sen var jag tvungen att åka till jobbet.  imorgon tänkte jg ta tag i lite forskande om sklolor jag ska söka till hösten. kolla upp lite vad som finns och när sista ansökningsdatum är så man inte är ute försent med ngt, det vore ju trist. Ackis har sista ansökningsdag någon gång i juni så det är väl inte så värst bråttom.

lite nostalgi här md ett gammalt favvo band från 90-talet med silverchair och låten anthem for the year 2000

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0