onsdag

en ny underbar låt idag. får tacka theresia för tipset, hoppas även på att hon gör en lyrisk jazz till den låten med oss på avslutnings showen :) Kommer bli så himla kul och börja med våra koreografier till varandra nästa vecka på vårt sportlov. Får passa på då när alla andra jobbar efter skolan i vanliga fall. Ska börja och koreografera min med på fredag tror jag efter skolan. Denna vecka har faktiskt gått super än så länge, känner mig pigg i kroppen och klasserna har varit så roliga. Idag hade vi vikarie på moderna, en tjej som gick ut trean förra året och det var faktiskt kul. Har haft henne en gång innan men då gillade jag inte den koreografin vi fick. Nu tyckte jag den var skitkul, jäkligt svår och utmanande men det är alltid häftigt att få ngt att bita i. 


             
                                                       David Cook - permanent

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med dig om att det var en helt underbar låt. Lycka till!



kramar mamma!

2009-02-18 @ 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0