onsdag

var på castingen till musikvideon idag och jag kan väl säga att det gick sådär så jag tänker inte räkna med att jag ska vara med i musikvideon. Själva castingen gick väldigt snabbt, fick presentera mig inför kameran och sen improvisera till en låt, Grejen var att de vill ha streetdansare och som jag sagt innan är jag verkligen ingen streetdansare så jag tänkte mest att det var en kul grej och att vi antagligen skulle få en koreografi. Men eftersom den låten som lili och susie ska framföra i videon är deras melodifestivallåt som inte blivit spelad i tv än så fick jag inte höra den låten utan imporvisera till deras gamla 80-tals dänga "Oh mama" haha lätt att improvisera street till en 80-tals popdänga! kände mig mest superfånig att försöka få till ngt bra. Ja så man kan väl säga att jag inte räknar med att jag kommer vara med, det skulle iaf ringa imorrn och ge besked.

Kommentarer
Postat av: emma

haha låter spännande men ändå bra att gå på lite castings så när det väll gäller känner du dig mer som hemma?



hur är livet som sambo?

2009-02-12 @ 00:09:31
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0