måndag

Då var helgen över för den här gången! Och det har gått i ett kan man säga. Nicke, hans föräldrar och mamma och pappa kom upp lördags och då var det bara att börja fixa med allt direkt. De byggde upp vår våningssäng och alla möbler medan vi plockade upp lite grejer tallrikar och prydnadssaker. På kvällen hade vi fått upp det mesta och vi åkte in till centrum och åt en härlig middag på restaurang. Igår packade vi upp det sista och sen drog vi på en liten rundtur på Lidingö. Jag visade runt lite var jag jobbar och olika ställen på ön. Innan mamma, pappa och nickes föräldrar åkte hem tog vi och åt på ett supergott ställe.
så nu är det mesta iordning, åkte på värsta migränfallet igår, samtidigt som jag hade svinont i magen, helt konstigt så det fick bli soffan hella kvällen och var även hemma från skolan idag.
Men jag drog mig iaf iväg till jobbet förut och fick ett ganska oväntat samtal från ett castingföretag från statist.se som jag är medlem i, Jag hade anmält mig till ett jobb på en musikvideo inseplning för lili och susie och idag ringde de upp mig och ville jag skulle komma på casting på onsdag, och det säger man väl inte nej till? Men som sagt det är bara en casting så det är inte alls säkert jag får vara med i videon. Det är streetdance som ska dansas i videon så det kommer säkert vara tusen mycket bättre streetdansare än mig där som castar och streetdance är väl inte min starkaste sida, men kul ändå. Så vi får se hur det går med det på onsdag. Nu ska vi iaf äta soppa som min man fixat till oss medan jag var på jobbet.


Kommentarer
Postat av: becky

kuuuuuuul som fan, lycka till sweetie!!!

2009-02-09 @ 21:48:06
Postat av: emma

men gud vad kul :D:D:D:D lycka till :D woho!

2009-02-10 @ 13:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0