fredag

Har äntligen skaffat mig ett youtube konto nu så jag kan lägga upp lite filmer. Börjar med et litet klipp på en liten bit dans som vi höll på med på jazzen innan lovet. Inte så avancerat eller skitbra, men var tvungen att filma lite och utvärdera mitt rörelsemönster hehe. nej men det är alltid bra och filma och se vad man kan förbättra och jag hittade dussintals grejer. Så ett litet smakprov av vad vi sysslar med i skolan och ignorera mitt mimande i slutet, och det osminkade ofräscha jag.

                

Kommentarer
Postat av: becki

Guuuud sötiiis. Sjukt fint! Vilka fina linjer du har, och nej, jag ignorerade inte ditt mimande, det var fint!

Kul att se, Puss

2009-02-27 @ 21:52:00
Postat av: Marie

Johanna det var verkligen fint. Det var länge sedan jag såg dig dansa nu, har saknat det. Hoppas att vi kan komma och se er föreställning i vår.



Puss mamma!

2009-02-28 @ 17:19:42
Postat av: Anonym

älskade ditt mim i slutet fnissar Så bra dans...vad kallar man/du stilen?



Kram Annso

2009-02-28 @ 23:06:28
Postat av: emma

vad duktig du är :D mer sånt här tycker jag!

2009-03-02 @ 10:15:37
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0