fredag

Jag är trött men ledig eftermiddag dock.
har suttit i timmar och letat efter en låt som man kan tänkas göra en koreografi till vår slutshow i vår. Helt hopplöst. Jag pendlar mellan att vilja göra en contemporery/lyrisk jazz eller en mer fartig, kvinlig, fräck som till typ en låt som seven nation army dock i nostalgia 77:s version. Men problemet är att jag itne hittar en enda låt till någon av stilarna, jag blir Gaaalen! har verkligen suttit och tokletat på youtube, men so far no good.
så om ni har några tips är jag mer än glad om ni vill dela med er ;)

                  

                  Ryan Adams, me like.

Kommentarer
Postat av: Annso

Hej Johanna, just nu lyssnar jag om och om igen på pianoversionen Bella`s Lullaby....från filmen Twilight...Bara ett litet tips, men det släpper nog snart!

Lycka till! Kramar Ann-Sofie

2009-02-08 @ 13:04:39
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0