torsdag

Seriöst! Idag hade jag min sista danslektion på över en månad. HUR SKA JAG KLARA MIG??
Igår när jag var tvungen att jobba istället för att dansa var jag såå sjukt rastlös när jag kom hem, min fötter hade sitt egna lilla liv i soffan. Nä alltså seriöst jag kommer bli galen efter en vecka. Idag hade jag även sista jazz lektionen med min favorit Emma. Shit vad jag kommer sakna henne! Det är en jävla tur att vi ska ha Therese Carlsson och Karl och knut i vår istället annars skulle jag gråta blod. Karl och Knut har förövrigt jobbat med Mia Michaels i so you think you can dance så ni kan ju förstå att jag är glad över att ha dem i vår :)
Slänger iaf upp ett litet dansklipp från den koreografi som gjort med emma nu i tre veckor. Ni får ursäkta kvaliten men det är min superbraiga mobil som jag filmar med, men ni får försöka se så mycket det går :) Jag tror ni känner igen mig med rosa t-shirt närmast kameran. 



                   

Kommentarer
Postat av: Marie

En fantastisk koreografi!! Och det förstärker ju det hela att du dansar så fint!!!

Puss o kram, Vi ses i helgen!!

2009-12-07 @ 21:01:04
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0