tisdag

Fick precis reda på att ann-sofie vill att jag kommer och har en jazzkurs med ledarna i aktiv ungdom om några veckor. Shit måste börja redan och kolla upp musik till uppvärmning och kombinationer, herrejesus. Men det ska bli sjukt kul. Jag älskar och komma tillbaka till AU och ha lite kurser.

Idag har jag haft en riktig mysdag iaf. Försöker och hinna med och träffa alla nu för det går verkligen fort. Vi har redan varit här i en vecka. Idag började jag med och läsa ut min bok som jag höll på med så att jag äntligen kan börja på snabba cash som jag fick i julklapp. Måste verkligen hinna läsa ut den till den 15 jan då filmen kommer. Alla på jobbet pratar jämt om den boken och så är ju hunken Joel Kinnaman med också så den filmen får man ju inte missa när den kommer. Sen i eftermiddag har vi varit ute en sväng hos farmor och farfar och fikat och skvallrat lite. Det är så himla roligt när man kommer hem till småland vad man kommer på hur mycket det skvallras här, det är verkligen helt sjukt. I söndags när jag träffade brudarna hemma hos maria var det ju skvallerstuga nummer ett. Igår fortsatte det på fikabesök hos nickes morfar och lika mycket skvaller idag hos farmor och farfar. Ja herregud, man vet verkligen allt om alla i sånna här små städer herrejesus. Jag är så jäkla glad att jag slipper det. Varenda jävel vet ju om direkt när ngn blir gravid eller är otrogen eller är osams.

nu iaf lite bilder från annandagen med pappas släkt.

                   
                                                        Pappa och mitt kusinbarn Alma

                   
                                                                                 Maaat

                   
                                                       Nicke och jag beundrar gullungen

                   
                                                                           Barnbordet

                   

                   
                                                                        Vuxenbordet

                  
                             Kollar på ngt roligt klipp youtube i Linus iphone när Gurra sjunger

                  
                       Tydligen väldigt roligt för det samlades fler, Gurra ser däremot måttligt road ut

                  
                                             Elina kom från jobbet och hälsade på Alma

                  
                                                       Och fick en baota kram av Mosis

                  
                                                Diskussion med bästaste kusinen Linus

                  
                                                                           Hemlisar

                  
                                                                    Sötaste ungen

                  
                                                               Morfar Steve med Alma

                  
                             Gurra körde dansmatta och vi dog lite av skratt när pappa satte på hard
                  
                                                      Frisören Moa flätar Elinas hår

                  
                                                              Så blev det spelstuga 

                  
                                                                   Hårdrocksbröderna

                  
                                       Sen körde Gurra wii boxning och vi dog lite mer av skratt

                  
Kollar in ngt musikklipp innan hela grabbgänget drog vidare till harrys. Jag pallade dock inte två kvällar där i rad så det fick bli sängen för min del. Men världens mysigaste kväll med världens bästaste släkt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Hahaha, bra skrivet om skvaller, jag är nog en av få som vet inget om någon, fattar inte hur man orkar :)

Ooooops, hoppas jag inte stressar dig, men kände bara att det skulle vara så gutt om någon annan kom, behöver lite variation, och du är ju så duktig :)



Kram!

2009-12-29 @ 21:11:18
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0