onsdag

yeeej, nu är det bara 55 minuter kvar till julafton :) ihh.
Jag och min syster blir verkligen som två barn på julafton. We just love it.
så underbart mysigt och vara i smålandet med. Idag har vi varit ute i stugan som vi firar jul i och fixat och trixat och jag min gullunge linus har sjungit julsånger och druckit glögg. Trots min förkylning och megadunderhosta har det varit en mys dag. jag fick visserligen lägga mig och sova i två timmar förut men nu är jag ganska pigg igen. Har färgat håret, kollat på uppesittarkväll, sytycd och nu vänner. Snart ska jag gå och lägga mig så jag är pigg klockan sju imorgon bitti när jag och min syster ska gå upp och kolla julkalendern :) hehe.

Nu kommer det bli några stressiga dagar här med julafton, juldag och annandag då jag har fullt upp så inga blogginlägg förrän efter annandagen är jag rädd. Men då kommer det bilder och allt skoj med :)

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0