nyårsafton

Sista inlägget för i år.



Året som gått..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jobbat med finans haha, missade hultan
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar aldrig ge nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej
4. Dog någon som stod dig nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
blev bara grekland i år
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Pengar och såklart en dansutbildning att gå på.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
hm?
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag pallade denna tuffa hösten med allt jobb och dans och lite pengar.
9. Största misstaget?
jag gör inga misstag ;) haha 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara en massa jävla hosta
11. Bästa köpet?
Var nog vår superbilliga resa som vi köpte på sista minuten till kreta
12. Vad spenderade du mest pengar på?
dansen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
dansen som vanligt. alla underbara koreografer jag har tagit klasser för i höst
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Sexy bitch, rap das armas, i gotta feeling,
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
varit upp och ner som vanligt men dansen har verkligen gjort mig sjukt glad
16. Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts mer med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
jobbat
18. Hur tillbringade du julen?
med familjen
19. Blev du kär i år?
det var jag redan
20. Hur många one night stands?
noll va
21. Favoritprogram på TV?
som vanligt är desperate alltid i topp
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
neje
23. Bästa boken du läste i år?
ojdå läst så många bra men några av roslund&hellströms böcker
24. Största musikaliska upptäckten?
Kings of leon
25. Något du önskade dig och fick?
en synth :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
komma in på ackis såklart :/
27. Årets bästa film?
got no idea
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
gick i skolan tror jag
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kommit in på ackis hehe såklart
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
rockstar
31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj och såklart ni har hört det förr DANSEN!
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Kinnaman :)
33. Vem saknade du?
Idaaa
34. De bästa nya människorna du träffade?
Solklart alla mina underbara jobbarkompisar som jag lärt känna ordentilgt sen jag började på investerum i sept

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0