måndag

Jahopp då var helgen den tredje advent över. Shit alltså det går så fort nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Men mammi och pappi var iaf här i helgen och hälsade på och det var så mysigt så.
I fredags blev det myskväll med idol såklart, och undeeeerbart att Erik vann! Iofs hade det inte gjort mig speciellt mycket om calle vann heller men erik gjorde verkligen vinnarlåten fantastiskt. OM det inte hade varit för hans puckade fickvän som ska envisas med att stå på scenen med honom hela vinnarlåten och förstöra hela lyckan. Herrgud vad korkad hon verkar, såg en intervju med henne och eriks pappa efter sen och hon verkar verligen vara helt knäpp, eller så var hon full eller ngt för den intevjun var helt sjuk.

På lördagen drog vi oss iaf till skansen och julmarknaden där som mamma så gärna ville gå på :) Men det var mysigt faktiskt. Vi fick helt okej väder med eftersom man inte sett solen på ett tag. Fortsatte sen mot stan och inhandlade min första julkapp till lilla mormor. Och tyvärr blev det den enda sen handlade jag bara grejer till mig själv hehe. Och nu längtar jag mer än någonsin till julafton får då får jag min julklapp från Nicke som jag var med och valde ut :) haha ett par underbart snygga skor! Nästa helg ska vi gå och välja ut min födelsedagspresent med :)
På kvällen tog vi det lungt, käkade kollade robinson och spelade spel.

Söndag tog mamma och jag tag i julpyssel och gjorde en massa julgodis, både gott och mysigt. Pappa och nicke fixade maten som vi åt innan de drog sig tillbaka ner mot småland.
awhh längtar verkligen efter julen nu, ska bli sååå skönt att vara ledig äntligen efter allt denna hösten. Men en vecka återstår, seeen :)
På fredag ska vi iaf ha julbord med jobbet, ska bli sjukt kul. Vi är ett så stört skönt gäng på jobbet så det ska verkligen bli kul och umgås utanför jobbet :)

             
                         haha båda ringede och grattade sina mammor samtidigt på födelsedagen

             

             

             




Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för en jättetrevlig helg!!!



Puss o Kram!!

2009-12-14 @ 22:56:56
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0