måndag

Jaha ja då var man ÄNTLIGEN ledig i två och en halv vecka. Såååå jävla skönt. Och fy fan vad jag är värd det efter allt slit jag lagt ner denna hösten.
Jobbade mitt sista pass idag och imorgon bär det av till småland :) Ska bli så fruktansvärt skönt att komma hem och vara ledig och njuta av allt, vänner och familj :)

Helgen den sprang visst förbi sjukt fort den också. I fredags var det julbord för både mig och nicke på våra båda respektive jobb. Min var iaf sjukt kul. Vi började redan pimpla vin klockan tre inne på vårt huvudkontor i stan så ja det blev en lång kväll med mycket alkohol. Men sjukt kul, käkade julbord inne i stan med hela företaget och alla våra högt uppsatta finanssnubbar i kostym. Men vi bokare hade iaf kul, I love my workmates.
Vi gick vidare sen iaf först till en bar egemte restaurangen och sen några vändor på stureplan.
I lördags var jag såklart skapligt bakis hela långa dagen. Men jag tog iaf tag i mig själv och släpade mig till rebecca på kvällen för glöggmys med mina älsklingar innan alla åker iväg för julledighet. Supermysig med mina kära såklart som alltid. Men det blev en lung kväll, kunde knappt hålla ögonen öppna efter fredagens strapatser.

Söndag blev en hetsdag på stan med nicke för att fixa julklappar. Fy fasen säger jag, vi var ju inte direkt ensamma med den tanken. Ursch ja men det blev bara snabbt in i varje affär och ta det första bästa till alla så jag hoppas det blir bra :) Drog direkt till mitt andra jobb sen och jobbade hela kvällen.

Idag jobbade jag sista passet iaf på edb med marknadsundersökningarna. så sjukt skönt. I vår ska jag satsa stenhårt på mitt favvojobb på investerum, det ska bara funka. Och ev har det dykt upp en väldigt intressant tjänst där efter nyår som jag blivit tillfrågad om jag är intresserad av :) wii.

Nu ska jag slå in mina klappar. Nästa gång jag skriver är jag i lilla lilla vimmerby :) MYSIGT!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi längtar efter er!!! Mys mys, det kommer att bli en riktig vit jul vill jag lova!!



Puss o kram mamma!

2009-12-22 @ 21:55:44
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 17:03:50
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0