torsdag

Jahopp då sitter man här utan jobb och lägenhet igen..
visserligen har jag varit på arbetsintervju ida för en säljtjänst för premiepensioner och jag har ytterligare en intervju inbokad nästa vecka som mötesbokare på ngt företag. Men men back to lägenheten. Detta är verkligen helt sjukt men allt har skitit sig med lägeheten i blackeberg. De som vi skulle hyra av har blivit av med sitt hyreskontrakt för att de har skrivit på ett nytt förstahandskontrakt på det stället de ska flytta till nu. AWWWWWWHHH, förstå hur frustrerande det är?? så nu står vi här igen, utan lägenhet och vi måste flytta ut ur den här om tre veckor :/ Sthlm är inge kul ställe att leta lägenhet i alltså. Ursch jag ville bara dö när de ringde och berättade att de blivit av med sitt kontrakt. buhu buhu..
Så alla tips är just nu välkomna för ett stackars par som oss..

                     
                                                             Såhär glad är jag nu...icke.

Kommentarer
Postat av: emma

åh men söte :( håller tummarna för att det löser sig!!

2009-08-06 @ 18:43:51
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0