onsdag

Halloo bloggen. Hemma igen efter en härlig förmiddag vid havet. Lite tråkigt är det att vara den enda som är ledig denna vecka med så man blir uttråkad på det mesta efter en stund. Riktigt varmt är det här i sthlm idag så jag höll på att svettas ihjäl när jag låg och solade på bryggan. Efter åttio sidor läst i en ny bok gav jag upp och åkte hem.
Nu sitter jag och väntar på att b-friend ska komma hem så ska vi åka till Oline och käka.
Igårkväll var vi iaf på skansen och kollade på allsång. Sjukt mycket folk var det och man såg ingenting, så efter en halvtimme gav vi upp, gick och köpte oss varsinn glass och satte oss längst bak hehe. Nästa sommar ser jag nog alla avsnitt på tv istället, det var ingen höjdare.

                  

                  
                                                                      Rassle 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0