onsdag

Nu är jag lite seg i bloggandet igen, men ni får ursäkta mig för det händer inte sådär super mkt i mitt liv just nu. Det består mest av friidrotts vm, jobb och planering inför flytt. Ja för nu är det NÄSTAN klart. Och jag vågar fortfarande inte avslöja för mkt förrän kontrakt är skrivet, vilket ska ske idag eller imorgon. Men jag kan säga så mkt att det är PERFEKT, den bästa lgh hittils så jag kommer bli såååååå besviken om det inte går igenom. Men som sagt vi ska skriva kontrakt idag eller imorgon så när vi gjort det berättar jag allt ;) Och det är tack vare min underbara chef Åsa igen :)
Och friidrotts vm ja, ni ser som känner mig väl vet väl om min konstiga fascination för friidrott. Jag är faktiskt inte så speciellt intresserad av sport ( förutom handboll och stora mästerskap i fotboll ), men friidrott är jag sjukt intresserad av. Vet faktiskt inte var det kommer ifrån eller när det började, kanske under våra svenska storår med carolina kluft, kajsa berggqvist och stefan holm men intresserad är jag. Och det sjukaste är att jag kollar på allt, tycker t.om diskus och kula är kul att kolla på :) Just nu är det kval för höjdhopp, heeeeja Linus!

Och så sist var det jobb ja, bara en vcka och två dagar kvar med barnen nu. Ska bli båda skönt och tråkigt, gud vad jag kommer sakna skitungarna. Även fast vi mestadels bråkar, haha känns som mina småsyskon ibland så älskar jag dem så otroligt mycket. Ska bli sorligt sista dagen. Men jag vet ju att jag kommer träffa dem igen. Känns så hmla skönt att christina vill fortsätta hålla kontakten efter jag slutat, för man vill ju följa dem och deras utveckling i fortsättningen med.


                          

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh. späännande. Jag vet inte vad jag svarat på men, ja, det blir iaf danslärare på mitt gamla gymnasium, ett år.Under tiden tar jag tjänsteledigt tre månader för att åka till LA :) känns bäst. Ska dansa innan dess oxå. ska du köpa 'dansa så mycket du vill kort' på ackis?

Puss

2009-08-19 @ 13:07:48
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0