måndag

Tillbaka i Sthlm och vardagen, ja eller nästan jag är ledig en vecka till innan jag börjar jobba.
Men festivalen var iaf GRYM!! sjukt kul, mysigt, bra vänner som jag inte träffat på hundra år, massa musik, underbara människor, Timbuktu medley klockan fem på natten (härligt maja eller hur?) och sånt som hör underbara festivaler till. Och Emmaboda ÄR verkligen annorlunda jämfört med de stora festivalerna som Hultan, man kan tälta typ tio meter från den största scenen (som förövrigt är typ lika stor som teaterladan på hultsfred), ta med dricka in på området och planka in i princip hur lätt som helst ( fast jag tror nog ändå de flesta hade armband). Vårat camp var supermysigt, typ trettio pers från kalmar många som man inte sett sen gymnasiet och många som jag umgås med här i sthlm med :) Underbart att träffa Sara och Klara igen, jag dör på saras humor, hur ska jag klara mig utan den så länge igen?
Ska försöka få upp lite bilder och klipp snart, det är bara det att jag glömde min sladd till kameran i vimmerby, men jag ska försöka använda nickes kamera med mitt kort i senare idag. Nu ska jag förövrigt skriva ett cv och ta tag i lite jobbsökande samt packa upp en månads lång packning och senare idag kolla på lägenheten som jag berättade om förra veckan. Vi var andra i kö att kolla på den så nicke var nere i tisdags och kollade och vi hade sådan tur så hon som var först tackade nej till den så vi får den ifall vi vill ha den :) supegött. Så idag ska bara jag kolla på den med, kan vara bra sen är det bara att tacka ja och flytta in i september. Verkligen superhärligt, jag som var så orolig för att vi skulle stå där sista veckan i augusti utan lägenhet och undra var vi ska ta vägen. Men nu har vi ett alternativ  ändå och det känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0