måndag

Jahopp nu sitter jag här och snorar och hostar! har åkt på en feting förkylning, antagligen sent från festivalen.
Helgen blev fin trots förkylningen som kom smygande i fredags. Mamma och pappa kom upp till sthlm för papi skulle kolla på en bil på lördagen så de sov hos oss. Jag var duktig hemmfru och lagade tacopaj i fredags till de kom.
På lördagen åkte mamma och jag ut till aga badet här på Lidingö och solade och badade medan Nicke och pappa åkte och kollade på bilen som han sen köpte. En najs snygg alfa romeo blev det.  På kvällen åkte vi till becci för att catcha upp lite snack eftersom vi inte sett på typ hundra år när jag varit hemma och becci på kreta.
I söndags åkte mamma och pappa hem och vi hämtade upp Olli, Peder och Malin och drog ut till skärgården och djurö för en superhärlig dag i solen. Lite bad blev det med :)
Idag har själva snorandet släppt men istället har för´kylningen övergått till en fet hosta som sitter och gör ont i bröstet. Sjukt typiskt. Har öven jobbat med barnen idag för första gången på drygt sju veckor. Det var riktigt mysigt. Jag åkte ut till deras farmor och farfar med dem. Axel var superglad och hoppade hela tiden och berättade om sin sommar och astrid var med på ovanligt bra humör. Kul att axel var så glad, var lite orolig för att de skulle vara blyga och lite ledsna nu när vi inte setts på länge :)
Har för övrigt fått napp på en lägenhet. Gulliga Oline har spritt runt på hemfrid att vi letar lägenhet och en kompis till vår chef ska hyra ut sin tvåa i vällingby som ska hyras ut i september. Så den ska vi kolla på på torsdag. skönt att ha lite napp men tyvärr är den möblerad och det tycker jag känns lite tråkigt, det blir liksom inte som ens egen lgh på ngt sätt. Men det är ju som sagt bättre än inget.
Imorgon ska jag på första arbetsintervjun av två denna vecka. Håll tummarna för at jag blir mötesbokare på Solitum AB ;)

                 

                 

                

                

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka härliga bilder!! Ni verkar haft en toppendag:



Puss o kram mamsen!!

2009-08-10 @ 19:26:24
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Krya på dig! :)

2009-08-10 @ 19:51:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0