torsdag

tyvärr är jag inne i en ganska stressig rep period i skolan, vi har som sagt audition för våra stycken nästa vecka så vi får utnyttja varje tillfälla till övning. Just nu slåss vi om salarna med yrkeslinjen som har auditon för sina stycken idag så man hoppas det lugnar ner sig lite. 
helgen kommer nog bli lugn, på lördag ska jag passa barnen några timmar på dagen och kanske hitta på ngt kul på kvällen. Söndag ska vi repa nästan hela dagen, shit det behövs! Så det kommer nog inte hinnas med så mycket annat.  

känns ändå ganska bra i kroppen efter lovet, sist efter sportlovet hade jag träningsverk direkt på måndagen men nu när lovet var lite längre tänkte man ändå att det skulle kännas i kroppen men musklerna verkar ha stannat på plats hehe.
vi hade vikarie igen idag på moderna, både på gott och ont, just nu repar vi på vårt stycke i moderna med så vi hade hoppats att få fortsätta med det men nu kom anna istället som vi haft flera gånger och jag gillar henne. Känns ganska kul när hon kommer för hon brukar köra ganska mycket koreografi med oss och ofta sånt som hon håller på och jobba med själv i föreställningar så det brukar bli rätt svårt och knepigt med tanke på att hon gick ut yrkeslinjen förra året. Brukar bli ganska många konstiga kullerbyttor och volter, så mycket blåmärken när man går därifrån hehe.
imorrn fortsätter vi på vår jazzkoreografi till vår konstiga arabiska dröm låt hehe, det kommer bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0