torsdag

busy week med massa jobb, i tisdags var jag hemma halv tolv på natten från jobbet, puh! Men nu är det äntligen fyra dagars ledighet.
jag har längtat hela veckan efter torsdag och ledig från jobb och skola, men hela dagen har jag gått och faktiskt önskat att jag var i skolan istället. Jag har DANSFEBER!! såg en massa klipp från bounce summercamp förra året på bounce hemsida och det spritter i kroppen av dans. Det var som Axel (ett av barnen jag passar) sa till mig igår när vi satt och åt middag och jag stod och dansade lite för mig själv vid spisen medan jag smälte smör, "har du spritt i benen idag?" haha jag dog nästan så himla söt. Och jag tror nog jag har lite spritt i benen jämt, de är aldrig still. Antingen dansar jag, sträcker och stretchar fötterna eller skakar benen. Jag tror nog faktiskt aldrig de är still. Elina brukar bli helt uppstressad när jag är hemma bara för att jag aldrig kan stå still. Men nog om det. Ikväll är det valborg, nice och vi ska på grillfest hos peders systers kompis haha på östermalm. Det blir nog riktigt najs, vädret här i estockholmo är perfa, klarblå himmel och tjugo grader varmt :)
se ya people.


                      


Kommentarer
Postat av: emma

ursh jag får dåligt samvete, men jag har inte glömt bort bilderna! ska se till så dom kommer nästa vecka, du kan ju smsa adressen? :)

2009-05-01 @ 19:49:17
Postat av: h

härlig bild!

2009-05-07 @ 15:59:06
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0