tisdag

har hunnit med en sväng på stan idag med :) var lite smågrejer som jag inte hann med i lördags plus att jag helt plötsligt igår kväll kom ihåg att jag la undan pengar från min födelsedag i hyllan för att slippa ha pengarna i plånboken. 300 spänn haha helt galet att jag glömt bort det så det blev ju såklart lite grejer på stan med. Ett par beiga chinos (lite sen med det jag vet hehe, men de ar så snygga) och en kavaj som jag köpte på second hand butiken beyond retro, det var precis en sån grå kavaj jag letat efter bara att den hade axelvaddar i. Vet att det visst ska vara inne med axelvaddar nu men vad fasen det är banne mig inte snyggt så jag ska nog försöka ta bort dem då kommer den bli skitsnygg! Blev även ett par nya solisar från H&M. Så nu har jag infört köpförbud hos mig själv till nästa lön som inte är förrän om typ tre veckor haha, men det ska jag nog klara. 


                    
                                                  kläderna som blev inhandlade i lördags

Kommentarer
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :)





http://www.freestreet.se/?r=7415



Just nu; om man samlar upp 950 poäng eller mer under perioden 6/3-30/4 så får man ett extra presentkort på 500kr Så kom igen nu , Bli medken via min länk och få bonuspoäng vid registrering!

2009-04-08 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0