söndag

yes, super dålig uppdatering under helgen, men jag har typ varit hemma och sovit och sen åkte igen så ni kanske förstår att jag inte har haft tid.
i fredags drog vi iaf till gröna lund, fick gratis inträde och åkband av david som fått dem av en kompis som jobbar där. det var typ ngn sorts smyg öppning för dem som jobbar och folk som köper guld kort som gäller hela sommaren. vi hann tyvärr inte vara så länge så vi åkte inte så mkt, det var rätt mkt kö till allt med, det var lite trist. david och jag hade ju hela kvällen siktat in oss på den nya "insane" men när klockan var tio i nio så ställde vi oss i kön och det var ju lite dumt eftersom grönan stänger nio. precis när vi var framme slutade de släppa in folk, suuurt! så vi missade den med typ ett åk! men det kommer fler chanser! blev öl och käk på grönan med, supermysigt!

             

               
                                                 Oline och sin favvo kompis

               
                                                                     Insane!

              

                
                                            Oline och basketbollen David vann

efter grönan drog vi till söder och tog en öl innan vi åkte hem.
igår var ju också superväder, så maja och jag drog till stan med hennes kompis victor. vi käkade glass i parken vid medis och solade och göttade oss. avslutade eftermiddagen med en kaffe innan jag åkte till becci. vi hade myskväll bara vi två, det var som becci sa "känns som om jag är sjutton igen och bor i kalmar".  men det var iaf supermys, vi snackade igen lite som vi inte gjort på länge och hade nostalgimusik minnen.
idag har jag varit tråkig och jobbat på kappahl när det varit så fint väder ute, men money money det behövs.
snart är det maj och jag är tydligen ledig på valorg från skolan, det känns gött :)
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0