söndag

bara några timmar kvar till tiger lou!
gårdagen var den bästa! började med mysdag på stan och tro det eller ej men jag hittade alla saker jag var ute efter, nya skor, jeansjacka, jeans och lite annat småt och gott. Oline joinade mig och köpte även likadana jeans och jeansjacka haha. et roligaste var att vi hittade jeans jackan på barnavdelningen på H&M hehe. gjord för en kille på 11 år, men den blev perfekt precis en sån kort sliten modell som jag varit ute efter och för bara 249 kr, vilket kap!
drog vidare till söder och mötte upp malin, maja och julia. Köpte oss en kaffe och satte oss och njöt av solen vid mariatorget.

                                


klockan fyra var det äntligen dags för bounce!! och det var ju sååå bra! det var så grymt häfitgt de dansade i hela lokalen, i taket på väggarna i mitten runt omkring oss. kändes som att man var med i dansen. ibland stod man längst fram ibland långt bak och vid sidan för de förflyttade scenen hela tiden.  själva showen handlade om rädslor och ibland var det riktigt och otäckt och gripande och så fruktansvärt vackert. helt otroligt vacker scen när jenny dansade lyriskt i taket jag höll på och börja grina!  väldigt svårt och förklara hela föreställningen i ord man måste nog se den, så se den! Fem toasts!

efter föreställningen drog vi oss hemåt och efter lite mat och klädbyte så kom oline, peder, david och maja till oss och för festade lite. blev så grymt danssugna när vi såg bounce. drog till hornstull strand lite senare, men tyvärr var det ingen höjdare för mig. de spelade dålig musik bara massa åttiotals hits som man inte kände igen. synd för jag var så sjukt danssugen. 

                                                

                                               

                                  

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0