onsdag

en tråkig dag så det får bli en lista.

Låt som när du är ledsen sörjer till? just nu "my hometown" - adele
Beroende av: dans och socker.
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår tror jag
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? hej, ja vi ses klockan 15
Var bor du? stockholm
Trivs du där? very much!
Äger du några Converse? yes, det har blivit ett par genom åren, kanske sex, sju par?
Sprit, cider, vin eller öl? vin
Brukar du bli för full? nä inte speciellt ofta
Vad har du för mobiloperatör? halebop
Är du allergisk mot något? stress och hunger
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vem ringde du senast? oline
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? vi ses till helgen
Antal timmar sömn i natt:  7
Sov du ensam? no with me b-friend
Brukar du komma i tid? yes, oftast
När mår du bra? När det är varmt och jag får dansa/umgås med vänner, släkt
När blev du fotad senast? I påskas, när emma fotade mig
Hur känner du dig nu?  trött och seg i kroppen
Vanligaste färg på dina kläder? svart tror jag nog
Vad tycker du om fötter? har ganska svårt för fötter faktiskt.
Vad saknar du? sommaren som förhoppningsvis kommer snart, och familjen såklart!
Hade du en bra kväll igår? nja, trött igår med så det blev datorn och tv:n
Favoritdryck på morgonen? Kaffe
Rakar du benen? yes
När brukar du oftast gå och lägga dig? runt elva
Är du blyg? nja inte speciellt
Sysslar du med någon idrott? dans?
Vill du hellre ha mail än brev? brev är alltid mysigt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
Har du spytt offentligt? på fyllan ngn gång.
Är du nöjd med ditt liv? hade jag fått bestämma skulle jag givetvis dansa på heltid utan att behöva jobba men jag är glad att jag får dansa på en så bra skola överhuvud taget. så trivs jag i staden jag bor i och mina vänner, kanske skulle vara mysigt och bo närmare familjen, men man kan ju inte få allt.
Är du bortskämd? verkligen inte
Vad gör du i morgon? Dansar!!
Vad är det värsta du vet? ångest inför auditions :/ 
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte mycket, har ju inte så stor månadsbudget men pengar för mat, tunnelbane kort och sådär.  
Vad längtar du till? sommar och vår avslutningsvecka
Har du bra vänner och äkta vänskap? Verkligen!
Vad är det finaste du fått? kärlek :)
En speciell dag du minns? när vi åkte till NY förra året!
Hur gammal är du? 21
Du samlar på? boggar hehe
Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamsen <3 
Gillar du golf? nä, har aldrig testat
Vilken tid gick du upp idag? 06.45, tränade innan skolan började idag med, puuuhh.
Har du sovit i din egen säng inatt? Yes
Har du strumpor på dig nu? jo men det är visst hål i dem.
Är det okej att gråta? ja
När grät du senast? haha jag gråter typ varje dag blödig som jag är till olika tv program som greys, desperate, spårlöst
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet.
Bär du glasögon eller linser? linser och glasögon om kvällarna
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?  nej verkligen inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon? kanske efter tio?
Har du piercing? Öronen
Vill du gifta dig? nja
Vill du ha barn? kanske men inte innan jag är 30!
Solar du ofta? bara på sommaren
Är du bra på att laga mat? nej herregud
Är du flygrädd? Nope
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? vanlig vaniljglass med lite jordgubbar på!
Tror du på ett liv efter döden? nja
Tycker du om sushi? inte så värst
Vad äter du helst när du ser på film? chips eller godis
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Nej, inte efter åtta utdragna tänder och två tandställningar
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns? jo
Biter du på naglarna? nej, har aldrig gjort
Hur ofta tränar/motionerar du?  minst 3 timmar om dagen 5 dagar i veckan
Senaste låt du hörde? fibes oh fibes nya

Kommentarer
Postat av: emma

haha jag tjuter som ett barn varje gång jag ser på spårlöst ;P

2009-04-27 @ 13:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0