fredag

är såååå pepp inför helgen, ska bli såå gött med bounce imorrn och tiger lou på söndag!
slår ju inte fel att det ska vara lika gött väder imorrn som det har varit idag alltså 13 grader och stråålande sol! ska bli mys på stan och kanske en latte på ngn uteservering innan bounce :)
tänkte införskaffa mig ltie vårkläder nu äntligen om jag lyckas hitta ngt, allt är ju slut hela tiden. det ska ju vara fasen att man ska behöva inhandla alla kläder i januari istället för april när våren verkligen börjar. det är ju urtrist och handla snygga kläder och sen behöva hänga in dem i garderoben i tre månader.

känns verkligen supergött att det är lov nu med :) min kropp behöver vila, det knäcker och låter överallt i kroppen vart jag än går. mina muskler behöver en riktig vila. vi ska iofs öva på min koreografi hela onsdagen då jag är ledig från jobbet med, men det är ju bara kul träning inte superintensiv muskelträning vid balett stången. 


                     

          snart sommar så jag slänger upp en underbar bild på Malin och mig från gotland i somras

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin bild!! Skönt att läsa positiva inlägg från dig, du verkar ha en helmysig helg framför dig. Hälsa Nicke! Vad ska han hitta på då??



Puss puss mamsen!

2009-04-04 @ 11:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0