onsdag

idag är det onsdag och jag är heeelt slut! jag är lycklig som tusan över att jag inte jobbar idag. Jazzen sista lektionen var galet jobbig, och kul såklart men när vi höll på med sista gruppgrejjen stod anna och jag och typ skakade för vi var så trötta. Så kan det gå när man är otränad och odansad på ett år som jag. men jag hoppas musklerna kommer snart :)
Imorrn ska jag jobba iaf men då har vi bara balett och modernt och det brukar man inte bli lika trött av som jazz och modernt på samma dag hehe. sen blir det jobb på lördag så inget födelsedagsfirande för mamma som det var planerat först. Det blir nog ngt kul med brudarna istället!

Ikväll börjar äntligen Idol, jag som längtat så hehe. Nä men det är ju nu det är som roligast, jag älskar auditionveckorna! Sen blir det mindre kul när programmet sätter igång. Men auditionveckorna är så galet kul. Jag vet att det är hemskt men jag älskar verkligen och se folk göra bort sig. kanske mest för att jag aldrig skulle ställa upp i ett sådant program i tv även om jag var grymmast i sverige på att sjunga. Inte för att det är ngt fel på att vara med i ett tävlingsprogram men jag skulle aldrig ställa mig inför en jury plus hela svenska folket och kanske få kritik som gör att du aldrig mer vågar öppna käften ige i hela ditt liv, även om du är bra! Nä det räcker gott och väl med en jury i ett rum med stängda dörrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0