trött måndag

trött.trött.trött.
gud vad jag har börjat hata måndagar. Inte mina favvolektioner i skolan (jazz såklart) och så extra länge på lidingö så jag kommer hem seeent :/ har iaf fixat klart allt nu till imorrn, så ska bara slappa lite framför tv:n med en god, stor kopp te :)
Har mått så jävla kosntigt idag med, trött och ont i huvudet fast jag tagit huvudverkstabletter plus att jag mått så konstigt illa varje gång jag äter eller dricker ngt :/ inte kul alls. hoppas bara inte jag åker på ngt virus.
På tal om virus fick jag ett glädjande sms från pappsen i förmiddags om att min dator nu är lagad från viruset och allting som fanns kunde räddas och sparas, bilder plus musik och sånt. Var så himla rädd för att alla mina bilder skulle försvinna, men nu är de räddade och nedbrända och allt. stort tips till alla att bränna ner bilder minst en gång i halvåret. Gör inte som jag och var alldeles för naiv och strunta i det för man vet aldirg när datorn kollapsar och då är det försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0