torsdag

imorrn blir det hembesök igen. ska hålla i ledardanskursen i helgen, ska bli såå kul
men jag börjar faktiskt bli lite nervös. tänk om de hatar min koreografi som jag gjort :/ jimmica brukar ju göra världens snyggaste, så man får ju lite prestationsångest. Men det ska bli kul iaf och köra lite med de små ledarna ;)

har kanske kanske lite flyt med en lägenhet i saltsjöbaden som vi ska kolla på nästa vecka. hoppas nu att de inte vill hyra ut den omgående för det blir det lite tjurigt. Men den var så himla fin och med egen utegård och sjöutsikt och allt så det skulle vara perfa :)

lägtar ihjäl mig efter lite ledighet nästa vecka med, vi har temavecka på ackis mån,tis, ons. Måndag blir det improklass i modernt, tis streetklass ;D yeeeej jag har längtat efter street! och ons blir det studiebesök på kungliga operan. sen är jag ledig tors från jobbet och kanske ons med eventuellt. så kommer lilla mamsi på ons och kanske nicke redan på tisdag nu :) till helgen sen kommer nog elina och offe plus pappa på fredag. sååå härligt att ha hela familjen här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0