söndag

ma gaad vad jag har varit trött idag. har jobbat sex timmar på kappahl och var bakis samt kom hem vid fyra inatt. så nu kan n ju tänka er varför jag är seg nu.
men det var verkligen världens bästaste kväll igår så lite får man väl tåla. Oline jag och anders drog efter  vindrickande i ollis lgh till klubben ace vid hötorget, shit vad kul vi hade! dansade i tre timmar tror jag, bra dj med superb musik :) plus en störig kille som skulle komma och sno mina brillor hela tiden :/ hmm han var lite konstig. men kul hade vi så jag får väl stå ut med bakfyllan idag. Men jobbigt var det när jag vaknade vid sju och trodde jag skulle smälla av av huvudverk och vetandet om att jag skulle tvingas upp två timmar senare.
frustration över lägenhetssökande med, vad är det med folk i sthlm som gör att de lägger ut alla lägenhetr till den 1 nov, har folk ingen framförhållning liksom? inte så lätt när man ska ha lgh till dec eller jan.
men men , måndag imorrn igen :/ buhu vad helgen går fort.
dags för lite bakisglassätande nu tror jag bestämt!


                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0