onsdag

är tröööött. känn som jag börjar varje blogginlägg med detta hehe.
men det är tyvärr min vardag nu för tiden. men snart helg iaf :) yeej och jag ska få träffa älskling.
Har iaf varit ute hos min nya familj på lidingö idag med oline. verkar jättegulliga barn som jag nu ska ta över från oline och ta hand om en gång i veckan. ska bara hålla reda på namnen nu och inte kalla några av barnen för någon från den andra familjens barns namn, då blir de nog inte så glada hehe.
har också förövrigt världens bästa koreografi på jazzen  nu! awhh jag älskar jazz hehe varje dag blir tråkig om vi inte har jazz och en sån dag är det imorgon, buhu. ska bli kul på fredag iaf :)
är kär i världens finaste låt också, kan inte sluta lyssna på den. enjoy!

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0