söndag

så var helgen slut igen.
det blev hemåkning iaf, nicke skulle åka och det kommer nog fler fester :)
det blev bara lungt och skönt, i fredags var vi hemma hos familjen och igår hade mamma och jag myskväll medan de andra var iväg på enduro tävlingen.
nu är det dags för en ny vecka igen, och snart är det december :) jeey hehe.
funderar på att köpa biljetter till filmfestivalen som börjar på tors. bara se en massa film i helgen det är ju alltid något.
nu blir det te och några satc avsnitt tror jag innan jag ska sova.
so long.

Kommentarer
Postat av: Marie Lindqvist

Det var hur mysigt som helst att en myskväll med dig. Nästa gång du kommer hem blir det nog stressigare, men samtidigt spännande med din ledardans och alla det andra. Har sagt ifrån mig uppdragen som ordförande till årsmötet som är i mars.

puss mamma

2008-11-18 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0