söndag

jahopp då var håret ett minne blott. Shiit jag tror hon klippte av halva håret på mig! Men jag får väl skylla mig själv när jag sa "klipp så mycket som behövs" och tydligen var det så mycket som behövdes.
Först kände jag mig rätt så nöjd när jag gick därifrån, det var så mjukt och livfullt, men sen kom jag hem och tittade på bilder från i fredags och saknade direkt mitt hår. buhu. det är ju skit att man aldrig ska vara nöjd när man går från frisören.

men iaf som sagt lite bilder från fredags då med hår :/

                                                           

                                                         

Kommentarer
Postat av: Marie Lindqvist

Hej vännen!

Du blev så fin i ditt nyklippta hår. Det ser verkligen friskt ut.

Puss på dig/ mamsen

2008-11-18 @ 19:52:23
Postat av: Marie Lindqvist

Hej vännen!

Du blev så fin i ditt nyklippta hår. Det ser verkligen friskt ut.

Puss på dig/ mamsen

2008-11-18 @ 19:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0