lördagkväll

Sitter här igen själv en lördagskväll. gaah ibland är det surt att ha pojkvännen trettio mil härfifrån. Speciellt när alla ens kompisar tillbringar sina lördagskvällar med sina pojkvänner.
då får det bli en chipspåse och stjärnor på is. helt sjukt att det inte finns ngt bättre at titta på en lördagskäll, men när det står mellan stjärnor på is och dansbandskampen kanske ni förstår att jag väljer det första alternativet.
Bokade iaf klipptid till mig själv imorgon, sköönt jag hatar mitt alldeles för slitna hår och 190 spänn för en klippning på rinse är helt okej för en fattig student som mig.
Tänkte se på filmen varannan vecka sen, satt och googlade lite förut och fick reda på att min barndomskärlek gustav åkerblom (Ivar i mysteriet på greveholm) har en liten roll i den filmen. Var ju bara att ladda hem den direkt hehe.
se ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0