back home!

nu är jag tillbaka i trista sverige. känns faktiskt jobbigt i magen att vara hemma, men om en och en halv vecka drar jag till kreta så det känns lite skönt ändå :)

resan har varit heeeelt fantastiskt. Boston var helt great, väldgt amerikanst. NY var underbart mkt mkt bättre än jag trott, det går inte beskriva. hur mkt man än sett av staden på film går det inte att fatta känslan av att varit där. det är verkligen en stad alla måste åka till bara för att se det.

nej men allt har varit asbra, fet mat (hehe), snälla männsikor, stora städer, billig shopping, asbra väder (bara andra dagen i NY som sög av regn), massa intryck, helt enkelt härlig resa!
skriver mer när jag lagt in alla bilder och så.
soo long!

Kommentarer
Postat av: emma

jobbigt i magen ursh ja, känns rätt ruttet o vara hemma.. :S ursh.
tack för trevligt sällskap :D

2008-05-21 @ 17:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0