relax

Då var det måndag igen..
den här veckan vill jag bara ska susa iväg. ska jobba hela veckan plus att vi har hälso vecka på jobbet så alla ska försöka träna minst 30 minuter om dagen varje dag. låter ganska simpelt men för mig som inte tränat på snart en månad blir det tufft. ska sätta igång imorrn för ikväll är det dags för balett lektion igen :) Så har vi reklam varje dag denna vecka på jobbet med! skitträligt.
Helgen var iaf bra. Fredag blev lungt för jag skulle upp och jobba lördag morgon. Efter jobbet i lördags blev det kalas hos kusin Linus som fyllde fyra och på kvällen drog vi till relaxen som Henke hyrt för lite festande.
Smet ner en stund till jobbarkompisarna som hyrt den lilla relaxen i källaren en stund också.
Igår var feeet bakisdag. Jag som inte druckit på över en måndag hade feet baksmälla med huvudvärk, illamående och hela kalaset. Så det blev att ligga och kolla film hela dagen med älsklingsNicke.
Har sovit helt galet konstigt inatt med, vaknat typ hundrefemtio gånger och trott att jag är sen till min balettklass, helt sjukt. Så det var ju inte precis bästa början på veckan, har varit galet trött idag.
Men men bara fyra jobb dagar kvar sen helg :) hehe.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad gör dig glad? Kom gärna in på min blogg och svara på min lilla glada undersökning!
Ha det superduper dunder bra!

2008-03-03 @ 17:02:12
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0