sol

med tanke på vädret har jag haft en liten torrperiod här i mitt bloggande, som vanligt.
har tillbringat en del tid på stranden, sååå härligt.
blev en tripp ill öland i helgen. riktigt skönt. lånade pappas chefs gäststuga i färjestaden.
var en välbehövlig liten semester i all jobbstress.
Nu i helgen blir det iaf Gotland, såå underbart. det blir en liten reunion till gotland sommaren 06 med malin och becci.
ska bli gött och festa en helg nu :) har inte blivit av nånting alls knappt under hela sommaren, lite småtrist med tanke på att sommaren ska vara den tid man festar mest. Men det har väl vädret haft en del med att göra förstårs. och så en massa jobb som vanligt.
Och bara för att det har varit apvarmt en vecka nu och jag slutade tidigt idag så kom det en massa moln och regn när jag tänkte ligga och steka. inte bra. Får bli lite datortid istället som jag inte hunnit med på ett tag.
soo long

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0