work sucks

Måndag igen och work sucks! Men pengar är pengar och pengar behövs. Iaf på mitt sparkonto som sakta men säkert stiger i kontanter. Känns bra inför våren/sommarens resor.
En riktig Slapphelg har passerat. Eller mja i fredags var jag på bowling med Nickes jobb. Var ruskigt kul, jag har fasen inte spelat bowling sen jag gick på högstadiet dvs ca fyra år sen. Trodde jag sög riktigt hårt men till min stora förvåning var jag ganska bra. Kom på 13 plats av 31, det kändes helt okej. Nicke däremot var helt jävla asbra det aset kom tvåa. Strömstyrkan tävlade ju också förövrigt mot värme och sanitet. kan ju meddela att strömstyrkan vann ganska stort över värme och sanitet, det kändes ju också bra :)
Resten av helgen har vi bara slappat, hälsat på Nickes morfar, gjort om lite i sovrummet, läst och kollat på ett antal filmer. Vi kör på gamla svenska klassiker nu göta kanal, Jönssonligan och sällskapsresorna. Blev ju såklart "en annan del av köping" igår med, såå jäkla bra. I love them.
Har förövrigt hunnit med att beställa tid för tatuering nu äntligen. Nästa onsdag ska jag printa mig igen i Linköping. Gööött!
Ikväll ska jag också hoppa in för syrran på hennes showdans när hon är sjuk. Tänka sig att jag ska hålla i dans två gånger på två veckor, galet bra. Så vill mamma att jag ska ha dans med hennes elever på deras idrott också nästa vecka, kuul :)
nu måste jag springa ner och lära mig Elinas dans.
soo long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0